Veste, da je na spletu več kot milijon spletnih strani. Kakšno stran morate imeti, da se boste ločili od svojih konkurentov? Dobra izdelava spletne strani je eno najpomembnejših sredstev podjetja. Imeti verodostojno in strokovno angažirano spletno središče zahteva veliko dela in potrpljenja. Dobro izdelana internetna stran v trenutku pritegne vašo pozornost, zbudi vaša čustva in vam zlahka daje tisto, kar potrebujete. V tem članku vam bomo podali nekaj nujnih nasvetov, ki jih morate upoštevati pri izdelavi dobrega spletnega mesta za vaše podjetje.
-
Organizacija in struktura strani
Dobra spletna mesta so dobro organizirana in sledijo določeni strukturi. Niso stisnjena, so čista in profesionalna. Učinkovite in uspešne internetne strani so izdelane okoli ciljne publike in trga. Organizacija je tista, ki naredi spletno mesto dostopno in uporabniku prijazno. Z ustvarjanjem premišljene organizacijske strukture, bodo vaši obiskovalci lahko bolje krmarili in hitro dostopali do vsebine na vašem spletnem mestu. Poleg jasne organizacije in strukture posledično omogočamo tudi Googlu boljše indeksiranje vašega spletnega mesta.
-
Enostavna navigacija
Uspešna spletna stran ponuja preprosto in uporabnikom prijazno navigacijo. Obiskovalci si želijo hitrih in enostavnih rešitev. Če bodo vaše potencialne stranke predolgo časa iskale tisto kar iščejo, bodo kmalu razočarane zapustile spletno stran. Glede na velikost vašega spletnega mesta in količine podatkov razmislite o uporabi mega menijev imenovanih hamburger meni ali navigacijskih menijev, ki se ob približanju z miško spustijo ali povečajo.
-
Zunanji izgled
Lep in sodoben dizajn naredi spletno mesto nepozabno. Dobro izdelana spletna stran ustreza željam potencialnih kupcev, sama zasnova pa vključuje tudi blagovno znamko podjetja in upošteva uporabnikove želje. Zato vam predlagamo, da si oblikujete spletno mesto tako za namizno uporabo v obliki računalnika kot za mobilne naprave. Nenazadnje so uspešna spletna mesta namenjena vsem občinstvom, tudi tistim, ki imajo barvno slepoto ali tistim, ki slabše vidijo.
-
Originalna vsebina spletnega mesta
Sveža in zanimiva ter unikatna vsebina ustvarja zanimanje obiskovalcev in jih povabi, da vključijo ter povabijo še svoje prijatelje. Nenazadnje se tudi sami vrnejo po več. Poleg tega pa Google ceni vsebino, ki je zanimiva in izvirna za uporabnike. Se sprašujete kako to Google ve? Ker spremlja vsako gibanje obiskovalcev, koliko časa so bili na vaši strani, kaj vse so prebrali? Za vaše podjetje se vodi celotna statistika, da lahko preverijo, če je stran resnična in verodostojna. Zato vam na tej točki svatujemo tudi dobro promocijo in optimizacijo. Vprašate lahko svojega izdelovalca spletne vsebine tudi o možnosti same promocije in optimizacije spletne vsebine.
-
Čista in lahko berljiva spletna stran
Zmedena, zastarela in napačna vsebina spletnega mesta lahko hitro zmanjša obiskanost vašega internetnega mesta. Sam brskalnik pa bo ob nedejavnosti spletnega mesta upočasnil in zmanjšal vidnost vašega podjetja. Kontrast in hierarhija pomagata berljivosti in lažji izdelavi spletne strani. Dobra spletna stran ne bo nikoli uporabljala črnega ozadja in temnih črk. Vpadljivost je glavni element lažje berljivosti in same čistosti strani.