Izdelava spletne trgovine

izdelava spletne trgovineIzdelava spletne trgovine pomeni širitev vaše prodaje na splet.
Svetovni trendi kažejo, da je spletna prodaja v strmi rasti. če je pred leti še veljajo, da le redki kupujejo preko spleta je to dandanes že čisto normalno.
Veliko od nas jih najprej poišče izdelek v kakšni lokalni trgovini nato pa doma preko spleta preveri za najnižjo ceno.
Preberite si nekaj zanimivih člankov kako lahko izdelava spletne trgovine vpliva na prodajo, na kaj je potrebno paziti, kako povečati prodajo in pridobiti zaupanje kupcev, kateri program naj uporabim, komu naj zaupam izdelavo…

Rast prodaje izdelkov v spletnih trgovinah

Vse več podjetij se odloča za možnost prodaje izdelkov na spletu. V ta namen si dajo izdelati spletno trgovino. Izdelava traja okoli 1 mesec nato pa sledi še vnos izdelkov v administraciji ter osnovne nastavitve (Davčna stopnja, način plačila, znesek poštnine, splošni pogoji).
Ko so vsi parametri nastavljeni vnesemo še izdelke. Zelo pomembno je, da so slike in opisi izdelkov kvalitetni. Namreč, ljudje v spletni trgovini nimajo stika s prodajalcem zato si morajo poiskati vse informacije sami. Če jih bodo našli pri vas se bodo tudi najverjetneje odločili za nakup preko vaše spletne trgovine.
Če s predstavitvijo izdelka ne bodo zadovoljni pa se bodo obrnili h konkurenci.

Optimizacija spletne trgovine

Zelo pomemben vidik pri prodaji vaše spletne trgovine je pozicija za vaše ključne izdelke v iskalnikih. Z optimizacijo spletne trgovine dosežemo TOP mesta v iskalnikih. Z vidika SEO optimizacije je način dela nekoliko drugačen kot pri spletni strani. upoštevati je potrebno, da se v spletni trgovini nahaja veliko izdelkov in prav vsi se morajo nahajati visoko v iskalnikih.

Članki na temo izdelava spletne trgovine


Ali stranke zapuščajo vašo spletno trgovino?

Vzpostavili ste lepo in profesionalno izdelano online trgovino, aktivnosti spletnega marketinga in optimizacija spletnih strani na vašo spletno stran privede veliko strank/category/izdelava-spletnih-trgovin/, a kaj hitro spoznate, da znatna količina obiskovalcev zapusti vašo spletno trgovino v postopku zaključevanja nakupa - "na blagajni"! Po podatkih Baymard inštituta za raziskovanje spletne uporabnosti, kar 68.06% strank doda artikle nakupovalno košarico, a nakupa nikoli ne opravi. Nekateri drugi viri navajajo, da zapuščanje košarice v spletnih trgovinah sega vse do 80% in več! Ste storili vse, kar lahko, da bi spodbudili kupce k dokončanu njihovega nakupa? Obstaja nešteto razlag, zakaj se je stranka odločila in odstopila ...
Beri dalje...