Optimizacija za TOP pozicije spletnih strani?

Optimizacija za TOP pozicije spletnih strani?

Kaj je optimizacija strani?

Optimizacija ali SEO vaše spletne strani  mora poskrbeti, da vsebine, ki so na voljo na posamezni spletni strani, vsebujejo tiste ključne besede, ki jih uporabniki najbolj pogosto iščejo, prav tako pa se zanaša tudi na renome strani, pri čemer si pomaga z zunanjimi povezavami. Tudi na spletu so namreč bistvenega pomena priporočila. Če članek, ki je nekje na spletu zgolj zato, da skrbi za optimizacijo, s svojo vsebino in ključnimi besedami napotuje na našo stran, ji s tem daje priporočilo. In bolj kot je stran z optimizacijskimi članki priznana oziroma višji »page rank« kot dosega, bolj relevantno je priporočilo. Optimizacija spletnih strani je tako uspešna in poskrbi, da bo naša spletna stran veljala za dobro, da jo bo brskalnik ocenil za kakovostno, ter jo ponudil uporabniku.

Najlažje bomo sami uredili optimizacijo strani tako, da bomo za vsako podstran uporabili Meta Description in Meta keywords.

Splet je virtualno okolje, ki temelji na računalniških programih in najrazličnejših drugih orodjih, ki uravnavajo prepoznavanje posameznih vsebin. Da si pridobimo čim več obiska, moramo poskrbeti, da je naša spletna stran dobro prepoznavna s strani teh orodij, ki ob brskanju uporabnika po spletu prepoznavajo posamezne vsebine. Na kakšen način? Najbolj uporabno je besedno prepoznavanje. Kadar uporabnik v iskalnik vpiše besedo, ta prebrska med milijoni strani in ponudi poleg strani, ki so najbolj prepoznavne in z najvišjim renomejem, tudi tiste, kjer najde besedno ujemanje. In prav to je delo, s katerim se ukvarja optimizacija spletnih strani.

Je optimizacija strani nujna?

Ni nujna, je pa priporočljiva, če bi radi dosegli uspeh. Tudi na spletu je konkurenca velika, in če niste največji, se brez optimizacije s konkurenti ne boste mogli soočiti uspešno. Žal je tako, da danes zgolj s kakovostjo ne dosežemo dovolj. Optimizacija spletnih strani je namreč podobna umešanju na police v trgovini – stran, ki je primerno optimizirana, stoji na začetku polic, vsem dobro na očeh in tako takoj na voljo uporabnikom, neoptimizirane strani pa so v ozadju, daleč od pogleda, zaradi tega pa se po njih tudi manj pogosto poseže – pa naj bodo še tako kakovostne.

Optimizirana spletna stran, ki jo uporabljamo v namene zaslužka, je odvisna predvsem od tega, kakšen obisk ima oziroma koliko uporabnikov jo dnevno obiskuje. Zlasti pri novih, mladih  straneh, je statistika na začetku precej nizka, saj spletne strani potrebujejo kar nekaj časa, da se uveljavijo. Razen, če seveda načrtno delate na tem,da bi postale strani čim hitreje prepoznavne. Na voljo vam je kar nekaj načinov, na primer oglaševanje ali partnerske izmenjave promocijskih sredstev, za najboljši, najbolj dolgoročen in cenovno najbolj ugoden način pa velja optimizacija spletnih strani.