Kdaj je potrebna optimizacija na strani?

Kdaj je potrebna optimizacija na strani?

Dokler so lastniki spletnih strani in spletnih trgovin lahko ponujali nove vsebine, je bila optimizacija spletnih strani povsem nepotrebna. Če je podjetje edino na spletu ponujalo nakup kuponov s popusti, mu je bilo zagotovljeno, da bodo uporabniki preko brskalnika prišli prav do njega. Ko se pojavi konkurenca oziroma ne moremo ponuditi nekaj tako novega, da tega ne nudi nihče drug, hkrati pa tako znanega, da uporabniki natančno vedo, kaj iščejo, pa je optimizacija spletnih strani nujna.

Kako deluje optimizacija spletnih strani?

Predstavljajte si ogromno  nakupovalno središče, znotraj njega pa ogromno trgovino s čevlji. Nakupovalno središče je splet, trgovina s čevlji pa »panoga« oziroma vsebina, znotraj katere se nahaja vaša stran. Če pride kupec v trgovino in prodajalki pove, da išče črne čevlje s peto in zlato zaponko, vaši čevlji pa so edini, ki temu ustrezajo, ni težav – prodajalka ga bo peljala prav do njih. Če je takšnih čevljev na policah tisoč, pa je potrebna optimizacija spletnih strani. Prodajalka mora kupca peljati prav do vaših čevljev – ker jih je doslej kupilo največ ljudi, ker so jih vsi pohvalili, ker jih najbolj priporočajo … Prav to je tisto, kar naredi optimizacija spletnih strani. Poskrbi, da prodajalka (oziroma brskalnik) pripelje kupca (uporabnika spleta) prav do vaših čevljev (spletne strani).

Optimizacija  “On site” in “Off site”

Predstavljajte si, da bi imeli čevlji vgrajen zvočnik, iz katerega bi se ves čas slišalo: »Mi smo črni čevlji s peto in zlato zaponko!« Ja, dobro blago se samo hvali, in takšna je tudi optimizacija spletnih strani »on site« oziroma na strani sami – znotraj strani se uporablja tisto ključno besedo oziroma izraz, za katerega pričakujemo, da ga uporabnik spleta išče. Vendar pa samohvala ni dovolj. Potrebna je tudi optimizacija spletnih strani izven same strani, torej na drugih spletnih mestih – v trgovini s čevlji je treba namestiti oglasne plakate, fotografije in table, na katerih piše, da so najboljši črni čevlji s peto in zlato zaponko v sedmi vrsti, na drugi polici.

Web SEO chart written on green chalkboard

Pričakovani učinki po SEO efektu

Zagotovo vam je optimizacija spletnih strani sedaj nekoliko bolj jasna oziroma bolj domača, velja pa povedati, da gre za dolgoročno delo, pri katerem ne moremo takoj pričakovati rezultatov – več kot imate konkurence, bolj se bo potrebno truditi. A če je optimizacija spletnih strani kakovostna in na vašo stran opozarjajo zunanje strani z dobrim rangom oziroma renomejem, bodo rezultati gotovo prišli. Le nikar ne obupajte – gre namreč za delo na dolge proge, ne na kratke.

Preverite najnovejše smernice za optimizacijo