Vzpostavili ste lepo in profesionalno izdelano online trgovino, aktivnosti spletnega marketinga in optimizacija spletnih strani na vašo spletno stran privede veliko strank/category/izdelava-spletnih-trgovin/, a kaj hitro spoznate, da znatna količina obiskovalcev zapusti vašo spletno trgovino v postopku zaključevanja nakupa – “na blagajni”!
Po podatkih Baymard inštituta za raziskovanje spletne uporabnosti, kar 68.06% strank doda artikle nakupovalno košarico, a nakupa nikoli ne opravi. Nekateri drugi viri navajajo, da zapuščanje košarice v spletnih trgovinah sega vse do 80% in več! Ste storili vse, kar lahko, da bi spodbudili kupce k dokončanu njihovega nakupa?
Obstaja nešteto razlag, zakaj se je stranka odločila in odstopila od nakupa, vendar se nekateri najbolj očitni pojavljajo v vseh raziskavah in študijah. Izdelava spletne trgovine je pomembna, a vseh strank v spletni trgovini ne bomo mogli prepričati, da naj zaključijo postopek nakupa, vendar če boste upoštevali te tri preproste nasvete, se bo več vaših obiskovalcev spremenilo v kupce.
1 – Stroški dostave naj bodo jasno vidni
Kot lahko vidite iz grafičnega prikaza zgoraj, bodo kupci s 58% verjetnostjo, zapustili vašo spletno trgovino zaradi visokih stroškov dostave, oziroma s stroški dostave niso bili seznanjeni dovolj zgodaj. Stroške dostave navedite jasno na dobro vidnem mestu. Če svojim kupcem nudite opcijo brezplačne dostave, to povdarite z grafično reklamno pasico in izkoristite v prid. Povezava naj vodi do strani s podrobnostmi, kjer bodo navedene informacijame o dostavi. Pomembno je, da so vsi stroški kupcu vidni zgodaj v nabavnem procesu, saj se s tem gradi zaupanje v vašo spletno trgovino in blagovno znamko.
2 – Ponudite več opcij plačil
Spletne trgovine, ki svojim kupcem nudijo več različnih opcij plačila dosegajo boljšo konverzijo obiskovalcev v kupce. Mnogi kupci še vedno ne zaupajo spletnim nakupom s plačilnimi karticami in raje zapustijo spletno trgovino, kot da bi vnesli svoje podatke o plačilnih karticah.
Vaša spletna trgovina naj ima več možnosti plačil, tako da bodo lahko uporabniki izbrali način plačila ki mu zaupajo in redno uporabo.
3 – Podpora kupcem
Stranke v spletnih trgovinah pogrešajo osebni stik s prodajalcem, zato je podpora kupcem zelo pomembna. Če lahko to opravite s pomočjo “Chat” vmesnka za podporo v realnem času, ne boste izkazali samo pripravljenost k pomoči pri nakupu, ampak se s stranko naveže nek osebni stik. Stranki se z osebno komunikacijo povrne občutek varnosti ni zaželjenosti, še posebej če ste lahko njeno dilemo hitro in enostavno rešili.
Informacije