Ali stranke zapuščajo vašo spletno trgovino?

Ali stranke zapuščajo vašo spletno trgovino?

Vzpostavili ste lepo in profesionalno izdelano online trgovino, aktivnosti spletnega marketinga in optimizacija spletnih strani na vašo spletno stran privede veliko strank/category/izdelava-spletnih-trgovin/, a kaj hitro spoznate, da znatna količina obiskovalcev zapusti vašo spletno trgovino v postopku zaključevanja nakupa – “na blagajni”!

Po podatkih Baymard inštituta za raziskovanje spletne uporabnosti, kar 68.06% strank doda artikle nakupovalno košarico, a nakupa nikoli ne opravi. Nekateri drugi viri navajajo, da zapuščanje košarice v spletnih trgovinah sega vse do 80% in več! Ste storili vse, kar lahko, da bi spodbudili kupce k dokončanu njihovega nakupa?

Obstaja nešteto razlag, zakaj se je stranka odločila in odstopila od nakupa, vendar se nekateri najbolj očitni pojavljajo v vseh raziskavah in študijah. Izdelava spletne trgovine je pomembna, a vseh strank v spletni trgovini ne bomo mogli prepričati, da naj zaključijo postopek nakupa, vendar če boste upoštevali te tri preproste nasvete, se bo več vaših obiskovalcev spremenilo v kupce.

Zapuscanje-kosarice

 

1 – Stroški dostave naj bodo jasno vidni

Kot lahko vidite iz grafičnega prikaza zgoraj, bodo kupci s 58% verjetnostjo, zapustili vašo spletno trgovino zaradi visokih stroškov dostave, oziroma s stroški dostave niso bili seznanjeni dovolj zgodaj. Stroške dostave navedite jasno na dobro vidnem mestu. Če svojim kupcem nudite opcijo brezplačne dostave, to povdarite z grafično reklamno pasico in izkoristite v prid. Povezava naj vodi do strani s podrobnostmi, kjer bodo navedene informacijame o dostavi. Pomembno je, da so vsi stroški kupcu vidni zgodaj v nabavnem procesu, saj se s tem gradi zaupanje v vašo spletno trgovino in blagovno znamko.

2 – Ponudite več opcij plačil

Spletne trgovine, ki svojim kupcem nudijo več različnih opcij plačila dosegajo boljšo konverzijo obiskovalcev v kupce. Mnogi kupci še vedno ne zaupajo spletnim nakupom s plačilnimi karticami in raje zapustijo spletno trgovino, kot da bi vnesli svoje podatke o plačilnih karticah.

Vaša spletna trgovina naj ima več možnosti plačil, tako da bodo lahko uporabniki izbrali način plačila ki mu zaupajo in redno uporabo.

 

3 – Podpora kupcem

Stranke v spletnih trgovinah pogrešajo osebni stik s prodajalcem, zato je podpora kupcem zelo pomembna. Če lahko to opravite s pomočjo “Chat” vmesnka za podporo v realnem času, ne boste izkazali samo pripravljenost k pomoči pri nakupu, ampak se s stranko naveže nek osebni stik. Stranki se z osebno komunikacijo povrne občutek varnosti ni zaželjenosti, še posebej če ste lahko njeno dilemo hitro in enostavno rešili.

Informacije