Strategija za uspešen SEO postopek!

Strategija za uspešen SEO postopek!

Lastniki spletnih strani dobro vedo, kako zelo pomemben je tudi SEO strani. Gre namreč za posebno metodo digitalnega marketinga. Na podlagi te lahko pridobivamo promet na svojo spletno stran. Najbolj pomembno pri tem pa je, da se spletna stran na pravilen način optimizira. Le tako nam bo lahko prinesla najboljše možne rezultate. V nadaljevanju si bomo zato pogledali načine, kako se spletna stran lahko optimizira. V ospredju bodo tako izbira pravih ključnih besed, zagotovitev spletnim iskalnikom, da bodo razumeli vsebino ter pričetek izpisovanja naše spletne strani čim višje v rezultatih iskanja obiskovalcev, ki so lahko naše potencialne stranke.

Pomembna je predvsem strategija

Pravilno optimizirana spletna stran potrebuje predvsem pravo strategijo. To lahko dosežejo le strokovnjaki, ki imajo na tem področju veliko izkušenj ter seveda potrebnega znanja. Strokovnjaki nam povedo, da na to, kako bodo spletni iskalniki prepoznavali in tudi razumeli našo spletno stran, vpliva izjemno veliko dejavnikov. Dobra SEO strategija ima zato kar nekaj ključnih elementov, ki se jih drži. V nadaljevanju jih bomo podrobneje pogledali.

1. Ključne besede ter njihova analiza

V prvi vrsti moramo biti pri optimizaciji spletnih strani pozorni na izbor ključnih besed. Take besede so tako imenovana iskalna gesla. Ta vtipkamo v spletne iskalnike. V resnici so to teme, ki jih želimo bolje spoznati oziroma o katerih želimo izvedeti nove informacije. Če želimo privabiti potencialne kupce na našo spletno stran, moramo zato raziskati, katere so torej tiste ključne besede, ki so povezane z našim delom oziroma storitvami, izdelki ter podobno. Analizo ključnih besed najlaže izvedemo tako, da naredimo najprej seznam ključnih besed, za katere mislimo, da bi jih naše potencialne stranke vtipkale v spletni brskalnik. Nato seznam razširimo z alternativami, ki se pojavljajo na spletu. Iz seznama nato določimo tiste besede, preko katerih bodo lahko določeni uporabniki našli našo spletno stran. V nadaljevanju se splača osredotočiti še na to, katere so izbrane ključne besede, ki lahko predstavljajo najboljšo priložnost za tako imenovano pozicioniranje naše spletne strani.

2. Na osnovi ključnih besed ustvarimo vsebino

Takoj za tem, ko smo analizirali ključne SEO besede, je potrebno ustvariti primerno vsebino naše spletne strani, in sicer na osnovi ključnih besed. Za spletne iskalnike je značilno, da postajajo se bolj pametni, zato poskušajo razumeti še kaj več, na primer tudi iskalca.

3. Vsebino spletne strani optimiziramo na podlagi osnovne primarne ključne besede

Strokovnjaki vedo, da je najprej potrebno optimizirati našo spletno stran okoli primarne ključne besede. Ta mora popolnoma ustrezati opisu o tem, za katero spletno stran gre. Pri tem se je potrebno osredotočiti na obiskovalca naše spletne strani, zato ga je v tem trenutku pomembno imeti v mislih. To je prav tako v veliko pomoč tudi iskalniku, ker lahko potem veliko lažje razume namen določene spletne strani. Primarno ključno besedo dodamo v naslov naše spletne strani, in sicer kar skupaj z imenom podjetja, ki ga imamo. Ključno besedo moramo prav tako dodati tudi v URL spletne strani. Poleg tega je ključno besedo potrebno dodati tudi v naslovne strani in potem še v samo vsebino. To je potrebno uporabljati povsem naravno.

4. Pomembna je tudi promocija vsebine

Tako za tem, ko nam je uspelo ustvariti in optimizirati našo vsebino, ne smemo pozabiti oglaševati prek tako imenovanih socialnih omrežij in tudi preko e-pošte. Ljudje morajo vašo vsebino videti. Na podlagi tega bo naša spletna stran lahko pridobila več zaupanja tudi pri spletnih brskalnikih.

5. Pridobitev zunanje povezave na našo vsebino

Potrebno je torej doseči, da nas iskalniki razumejo oziroma da razumejo našo spletno stran. Poleg tega pa moramo doseči tudi to, da nas vidijo kot zaupanja vredno in hkrati tudi dovolj avtoritativno spletno stran. Ključen faktor pri tem so tudi število povezav, ki kažejo na našo spletno stran. Strokovnjaki menijo, da je to pravzaprav najbolj bistveni del pri SEO, ki poteka izven določene spletne strani. Na našo spletno stran prihajajo vhodne povezave. Te služijo kot glasovanje za zaupanje. To pomeni, da če se z nami poveže zaupanja vredna spletna stran, tudi naša spletna stran postane tudi bolj zanesljiva. Z orodji, ki jih najdemo na spletu, pa lahko kaj hitro ugotovijo, katere spletne strani v tem trenutku veljajo za zanesljive.

Da bo optimizacija spletnih strani dosegla svoj namen, moramo biti pozorni na najbolj ključne zadeve, ki smo jih našteli. Pri tem pa nam vsekakor ves čas ob strani stojijo tudi strokovnjaki s tega področja.